2008 m. gegužės 26 d., pirmadienis

Pinkeep'as

Jei jau pradėjau smulkmenėlėmis rodyti, tai dar - pirmasis bandymas pinkeep'as.
Norėjosi kažko pastelinio, ramaus. Gaminti visai patiko, nors manau kitas gražesnis gautųsi :)
Reikės pasipraktikuoti, gal draugiškai kada pasigaminsim :)?




A Pitcher of Posies , siuvinėta Madeira šilku viena gija, viena pusė-natural linas, kita- Osh rose Zweigart evenweave Quaker, smeigtukai.

7 komentarai:

  1. Laaabai gražus pinkeepiukas!!!:)
    O draugiškai tikrai gaminsimes, nes man reiktų vaizdinio instruktažo kaip susiuti visą pinkeepą:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Spalvos fantastiškai parinktos, labai labai gražu! :)
    Draugiškai būtų liuks, tik kiba reiktų tadu iš kažkur smeigtukų gražių užsisakinėt? :) arba karoliukus siūt vietoj jų?..

    AtsakytiPanaikinti
  3. su smeigtukai sunku bet jei priderinus siūlus ir motyvą galima ir su tais "apsieiti". Peržiūrėsiu LHN mažuosius dizainus, atsiųsiu ką turiu.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Aš irgi už:) Išsisiuvinėjam po motyvą, gal imkim LHN? O tada susirenkam ir pasidarom:) Karoliukai netinka, reikia smeigtukų, aš pamėginsiu jais pasirūpinti.
    O Dovilės šitą gražuolį tai man pavyko išsimainyti:)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Labai graži smulkmenėlė. Na, neaišku man, kaip jas susiūti. Prašysiu ir aš instruktažo. O dėl adatėlių: prie namų Norfoje jau visas išpirkau (buvo tik keturios dėžutės), bet susirinkau visai neblogą 8 spalvų adatėlių rinkinį. O dėžutė nė pusantro lito nekainavo...

    AtsakytiPanaikinti
  6. Hi from Japan!
    This pinkeep's design is very beautiful!!
    What designer's pattern is this?
    If you don't mind, please tell me about it!
    Thank you!
    By the way, your works are so beautiful, I love your biscornus very much!!

    AtsakytiPanaikinti
  7. Kaip aš tokį grožį pravėpsojau... Labai dailu, subtilu ir pavasariška! Aš irgi už pinkeepiukų "workshop'ą"

    AtsakytiPanaikinti

Ačiū, kad užsukai:) nesivaržyk parašyk
Dovilė

Thanks for stopping by!
Please feel free to leave a comment here.
Dovilė, Lithuania

Merci pour s'arrêter près ! Sentez-vous svp libre pour laisser un commentaire ici.
Dovilė, Lithuanie

Спасибо что заглянули, очень рада если вы оставите комментарий:)
Довиле, Литва

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.

Tinklaraščio archyvas